wtorek, 2 lipca 2013

ILE MAJĄ LAT ?

Heeejka !
Ten wpis, chciałabym zadedykować Violi ♥, która codziennie odwiedza bloga i przy prawie każdym moim wpisie dodaje komentarze ; * 
Czytajcie również jej bloga, jest tak samo niesamowity jak ona sama ; * 

W tym wpisie chciałabym was uświadomić, ile nasi głowni aktorzy mają w rzeczywistości LAT !


MARTINA STOESSEL (VIOLETTA) : 21 MARCA 1997

CZYLI VIOLA MA : 16 LAT




JORGE BLANCO (LEON) : 19 GRUDNIA 1991

CZYLI LEOŚ MA : 22 LAT I JEST DLA MNIE ZA STARY ; (




PABLO ESPINOSA (TOMAS) : 10 MARCA 1992

CZYLI TOMI MA : 21 LAT




LODOVICA COMELLO (FRANCESCA) : 19 KWIETNIA 1990

CZYLI FRAN MA : 23 LATA




MERCEDES LAMBRE (LUDMIŁA) : 5 PAŹDZIERNIKA 1992

CZYLI LUDMI MA : 21 LAT


NIE BĘDĘ PODAWAŁA ILE LAT MA ANGIE I GERMAN, BO WIADOMO - ONI MAJĄ WIĘCEJ NIŻ 21, 22 LAT ! ;D

I NA KONIEC GIFKI Z ANGIE, GERMANEM I VIOLĄ :)








Natkaa ♥

10 komentarzy:

  1. AAAAAA!!!!!!!! Dopiero teraz się skapłam, że Fran ma urodziny w ten sam dzień, co ja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli 19 kwietnia ? :D Fajniee ! ;D

      Usuń
    2. Haha będę świętować z nią urodziny XD

      Usuń
    3. Haahah ty gdzie indziej, ona gdzie indziej XD

      Usuń
  2. No Angie ma więcej niż 21,22 lata bo ma 23 lata XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tego to nie wiedziałam XD

      Usuń
    2. No to teraz wiesz a German jest już trochę stary ma chyba 37-38 lat:D

      Usuń
  3. towiedziałam się ja i Tomas mamy tyle samo lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam urodziny wtedy kiedy VIOLETTA tylko ze 14 lat :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polece do niej do Argentyny i bedziemy razem swietowac ur

    OdpowiedzUsuń