Rabu, 18 November 2015

Adakah anda bosan dengan Memakai Kanta Kaca Atau Hubungi Setiap Hari?

Adakah anda bosan dengan Memakai Kanta Kaca Atau Hubungi Setiap Hari?

Jika jawapan yang benar anda adalah ya, sila teruskan membaca dan bersedia untuk menjadi terkejut.

Adakah anda sedar bahawa pergantungan anda pada pembetulan penglihatan yang ditetapkan oleh pakar optik anda, sebenarnya boleh membuat penglihatan anda lebih teruk?

Bilakah kali terakhir ujian mata anda mendedahkan bahawa penglihatan anda telah bertambah baik daripada ujian mata yang lama?

Pemikiran yang menarik jangan anda bersetuju?

Ini kaedah yang mudah tetapi berkesan menjamin penglihatan yang sempurna, tanpa memerlukan apa-apa yang berbahaya dan mahal pembedahan mata!

Adakah anda mahu hidup tanpa pembetulan mata memakai sekiranya mungkin?

Bagaimana fikiran kamu, pembedahan mata tetapi bimbang tentang kesan-kesan jangka panjang ia mungkin mempunyai?

Tiada kesan jangka panjang belum didokumenkan sebagai, prosedur yang agak baru dan, sebagai kesimpulan itu boleh mengambil tahun untuk muncul, seperti semua teknik yang agak baru.

Dr.Bates digunakan untuk menjadi pakar optik sehingga masa ini mentakrifkan dia sedar bahawa orang-orang yang tinggal di lokasi hutan terpencil, tidak pernah mengalami penglihatan yang lemah.

Penyelidikan yang teliti oleh Dr Bates juga melihat hakikat bahawa kanak-kanak jarang memerlukan cermin mata sehingga, perkhidmatan oftalmik memutuskan mereka memerlukannya.

Adakah anda tahu bahawa nenek moyang purba kita jarang jika pernah mengalami penglihatan miskin? Kajian-kajian arkeologi menunjukkan dengan jelas bahawa nenek moyang purba kita mempunyai 20-20 penglihatan yang sempurna, yang mereka dipercayai untuk memburu, ikan dan membuat alat-alat.

Ia adalah satu fakta membuktikan bahawa, jika anda mempunyai sebarang pandangan sama sekali, anda boleh mengembalikan penglihatan yang kurang baik dan mendapatkan semula 20-20 visi dan, pastikan ia selama-lamanya.

Saya tidak tahu mengenai kaedah menakjubkan mudah untuk mendapatkan semula penglihatan tidak diperbetulkan muda saya, sehingga saya mengkaji kaedah ini.

Saya begitu terkejut dengan jumlah yang besar penyelidikan oleh Dr Bates yang saya hanya mengarahkan sistem ini untuk diri saya kerana, saya begitu sakit kehilangan kacamata saya atau, tidak dapat mencari mereka apabila saya memerlukannya!

Jika ini menyerang kord dengan anda, sila baca.

Kaedah terbukti secara saintifik oleh Dr William H. Bates memberikan langkah yang jelas mudah demi langkah yang telah mendapat manfaat beribu-ribu orang seperti kita, kerana memberkaskan testimonial besar itu menunjukkan.

Orang-orang kita yang merasakan paksaan untuk membaca hanya memakai beberapa bentuk pembetulan mata akan faham.

Ini merupakan maklumat yang paling menarik yang pernah saya lihat untuk pemulihan penglihatan dan, anda berhutang kepada diri sendiri untuk melihat maklumat ini yang, bahkan didokumenkan pada Anda Video Tube kerana saya menulis.

Fikirkan apa yang anda boleh lakukan dengan 20-20 wawasan dan, wang yang anda akan menjimatkan menggunakan cara yang semulajadi dan bukan pembedahan mata atau, kehidupan yang bergantung kepada cermin mata anda benar-benar tidak perlu!

Menghapuskan kemerosotan mantap dalam penglihatan anda kerana anda mendapat lebih tua dan, kita semua umur dikesali.

Ia akan menjadi begitu baik jika kami mendapat lebih muda tetapi, sama sekali tidak logik malangnya.

Teknik-teknik ini semula jadi yang ringkas ini digunakan oleh semua Angkatan Amerika untuk meningkatkan rekrut penglihatan miskin dan, masih digunakan di seluruh dunia, terutama latihan sniper mana, penglihatan sangat penting!

Apabila Dr Bates kematian, kuasa yang akan cuba untuk memusnahkan masa hidupnya bekerja, mereka dibakar kebanyakan surat berita mingguan dan buku-buku beliau mendakwa, bahawa perkhidmatan oftalmik telah kehilangan kekayaan berkat dedikasi beliau kepada pemulihan penglihatan.

William H. Bates adalah perintis dalam teknik pemulihan penglihatan semula jadi, kepada siapa, kita semua berhutang hutang yang sangat besar terima kasih. Dia memberikan kita pilihan, pemulihan semula jadi atau, kos yang tinggi untuk hidup.

Ambil masa untuk melihat butiran penuh mengenai topik ini dan meningkatkan esok anda!

Ditulis oleh Eric Breeze pada 18hb. Julai 2010.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar