Rabu, 18 November 2015

Tambahan Vitamin Tawaran buah pinggang dan pundi kencing Kesihatan Sokongan untuk menakluk Masalah Saluran Kencing

Tambahan Vitamin Tawaran buah pinggang dan pundi kencing Kesihatan Sokongan untuk menakluk Masalah Saluran Kencing

Adakah anda mempunyai masalah membuang air kecil?
Adakah anda rasa seperti apabila anda selesai yang masih ada air kencing di sana yang tidak akan keluar?
Adakah anda mendapat beberapa kali malam untuk pergi ke bilik air?
Adakah terdapat dorongan berterusan untuk mengosongkan pundi kencing anda?
Adakah anda mengalami berulang-ulang jangkitan saluran kencing?
Jika ya, anda mungkin ingin mempertimbangkan vitamin tambahan dan makanan tambahan herba yang menyediakan pundi kencing sokongan rawa, buah pinggang sokongan kesihatan dan melegakan azab yang mempunyai jangkitan saluran kencing.

Sebagai doktor perubatan semula jadi, saya sentiasa melihat kepada ubat semula jadi untuk masalah yang sama. Ramai orang mempunyai masalah dengan aliran kencing dan boleh mendapat manfaat dari pengambilan vitamin dan makanan tambahan herba untuk buah pinggang dan pundi kencing sokongan.

Terdapat banyak sebab-sebab ketidakupayaan untuk mengosongkan sepenuhnya pundi kencing. Jika ia disebabkan oleh kecederaan atau penyakit, anda perlu berjumpa doktor tentang masalah ini. Jika anda telah terhad fungsi buah pinggang atau jika anda berada di dialisis buah pinggang, anda harus sentiasa berunding dengan doktor anda sebelum mengambil makanan tambahan. Punca utama lain masalah dengan aliran air kencing adalah semata-penuaan, yang merupakan punca yang saya sedang berucap.

Struktur buah pinggang berubah apabila anda mendapat lebih tua dan, sedih untuk mengatakan, buah pinggang tidak mengeluarkan bahan buangan daripada darah yang seperti mereka digunakan untuk. Otot yang berkaitan dengan uretra, pundi kencing dan ureter juga kehilangan kekuatan menyebabkan ketidakupayaan untuk mengosongkan pundi kencing sepenuhnya yang membawa kepada kronik jangkitan saluran kencing.

Saya telah mendapati bahawa peningkatan besar kepada aliran kencing boleh dicapai melalui penggunaan satu tambahan diet yang mengandungi vitamin tertentu, mineral dan herba. Uva Ursi, biasanya dikenali sebagai bearberry, digabungkan dengan Boldo, Goldenrod, Magnesium, B6, dan Kalium membentuk suplemen hebat yang menyokong buah pinggang dan pundi kencing mengakibatkan aliran kencing yang lebih baik.

Tambahan ini bertindak sebagai diuretik - secara semulajadi! Ia boleh meningkatkan keupayaan badan untuk membatalkan kekotoran dari darah melalui saluran kencing. Ia menghalang teragak-agak kencing dan meningkatkan aliran air kencing sama sekali. Dengan ini sokongan kesihatan pundi kencing dan kesihatan buah pinggang menyokong keupayaan untuk mengosongkan pundi kencing sepenuhnya menjadi mungkin.

Pesakit saya telah memberitahu saya bagaimana lega mereka sejak mereka mula merawat masalah ini bersama-sama secara semula jadi. Adalah bijak untuk berunding dengan doktor perubatan semula jadi jika anda menghadapi masalah yang berkaitan dengan buah pinggang anda, pundi kencing atau saluran kencing anda. Ia mungkin mempunyai kaitan dengan kecederaan atau penyakit, tetapi banyak kali ia hanya disebabkan oleh penuaan. Ia bukan satu syarat anda hanya perlu untuk hidup dengan. Anda boleh mendapatkan bantuan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar