Rabu, 18 November 2015

Stop berpeluh Palms - The Cure Paling Sesuai Untuk berpeluh Tangan

Stop berpeluh Palms - The Cure Paling Sesuai Untuk berpeluh Tangan

Mengenai telapak tangan hiperhidrosis atau apa yang orang meletakkan tahu peluh tangan kerana berlebihan adalah suatu keadaan yang anda tidak mempunyai kawalan ke atas, kerana tapak tangan anda benar-benar menitis peluh bila-bila masa dan di mana sahaja, tidak kira ketika, musim atau masa hari. Ia tidak dicetuskan hanya di bawah faktor-faktor seperti tekanan, kebimbangan atau ketakutan merangsang, tetapi minda bawah sedar dan sukarela. Penghidap peluh tangan seperti kami adalah tertakluk kepada rasa malu walaupun di bawah akta yang paling mudah untuk berjabat tangan dengan orang yang tidak dikenali, memegang tangan dengan lain-lain yang kita cintai Selain menjadi emosi yang terlibat, kami juga secara tidak sengaja meletakkan orang lain dalam risiko apabila kita memandu dan peluh tangan kita membiarkan slip pada genggaman stereng, atau di tempat kerja apabila mengendalikan jentera berat. Mencari penawar untuk tangan berpeluh dan akhirnya mendapat untuk menghentikan tapak tangan berpeluh adalah keutamaan untuk membebaskan diri kita dan orang di sekeliling kita keadaan kami.

Ramai rakan-rakan pesakit peluh tangan mempunyai masalah mencari ubat yang betul untuk keadaan mereka dan mengadu bahawa orang-orang yang terdapat di pasaran adalah tidak berkesan. Walaupun ada kebenaran tertentu dalam hal ini, anda perlu memahami keadaan anda sendiri dengan teliti sebelum pergi untuk mencari rawatan yang betul. Terdapat pelbagai peringkat keamatan keadaan, dari ringan kepada sederhana hingga teruk, yang ringan menjadi berpeluh tangan sekali-sekala dan teruk tapak tangan makhluk menitis. Sebaik sahaja anda telah mengenal pasti tahap intensiti, anda akan dapat untuk dipadankan dengan jenis ubat dengan lebih mudah.

Mereka yang mempunyai kes-kes ringan boleh dirawat dengan lebih krim kaunter dan aplikasi, manakala mereka yang mempunyai kes-kes yang teruk akhir melampau spektrum harus berunding dengan doktor mereka alternatif. Secara umumnya, terdapat pembedahan ETS, suntikan Botox, serta rawatan iontophoresis yang boleh mengurangkan anda daripada keadaan tersebut. Pembedahan datang dengan risiko pembedahan dan kesan sampingan utama boleh ditunjukkan dalam berpeluh pampasan pada bahagian-bahagian badan anda semasa suntikan Botox akan tertakluk anda untuk beratus-ratus duri jarum selain untuk kos yang tinggi untuk sesi ulangan setiap tiga bulan.

Rawatan iontophoresis di sisi lain, telah dirawat berjuta-juta penghidap peluh tangan sejak 50 tahun lalu. Ia bukan satu prosedur pembedahan dan dengan itu tidak hadir anda dengan risiko pembedahan. Ia memberikan anda tiada kesan sampingan dan anda boleh menjalankan proses walaupun dalam keselesaan dan privasi rumah anda sendiri. Cubalah rendam tangan dalam dulang air dan menyambung sehingga peranti. Ulangi proses sekali sehari dalam tempoh satu minggu dan anda boleh mengharapkan tapak tangan kering. Bagi anda dengan bajet yang ketat, penyelesaian yang mudah adalah untuk membuat peranti anda sendiri, yang kos hanya dua puluh dolar dan tiga puluh minit untuk berhimpun.

Jadi sekarang bahawa tidak ada sebab yang sah untuk tidak mencuba rawatan iontophoresis sebagai ubat untuk tangan berpeluh, anda mungkin membebaskan diri anda daripada peluh tangan dan menghentikan tapak tangan berpeluh selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar