Rabu, 18 November 2015

Jangan Fall For ini isteri Old Tales

Jangan Fall For ini isteri Old Tales

Ada sesuatu tentang kisah isteri lama yang baik yang benar-benar melekat di fikiran anda apabila seseorang memberitahu kepada anda. Selalunya ia adalah kisah amaran seperti 'jangan menangis serigala' kisah supaya anda akan merayu untuk tidak melakukan sesuatu. Tetapi perkara itu anda tidak sentiasa tahu apa yang perlu dipercayai dan apa yang perlu rujuk sebagai 'hanya' satu kisah isteri lama. Berikut adalah beberapa klasik isteri lama cerita tentang kesihatan dan jawapan kepada sama ada mereka benar-benar adalah benar atau tidak.

Jika anda keluar dalam Hujan, Anda akan menangkap sejuk

Tidak Benar - Anda hanya boleh menangkap selesema kerana virus, dan hakikatnya adalah bahawa virus lebih suka dalam rumah kerana ia adalah lebih panas. Jadi dalam kebenaran anda akan lebih selamat di dalam sejuk. Sebab utama orang berfikir sejuk memberi mereka sejuk, sudah tentu nama, dan kerana apabila anda datang dari angin sejuk terdapat lebih ramai orang dalam pada kedudukan dekat mewujudkan suasana lebih virus untuk berkembang maju.

Keretakan tulang ketuk jari Punca Arthritis

Tidak Benar - Walaupun keretakan tulang ketuk jari anda tidak baik untuk anda tangan, ia boleh menyebabkan kesakitan, mengurangkan keupayaan menggenggam anda dan membuat orang lain bunyi tidak akan menghargai; ia tidak akan memberikan artritis. Jenis yang paling biasa artritis adalah osteoarthritis yang merupakan penyakit sendi degeneratif dan hanya boleh disebabkan oleh kerosakan pada sendi, jangkitan atau usia tua.

Memberi makan kepada Demam, Puasakan yang Dingin / makan kepada Dingin, Puasakan yang Fever

Tidak Benar - Ini kisah isteri lama klasik adalah mengelirukan itu untuk orang sakit miskin. Yang benar adalah bahawa tidak kira yang mana yang anda perlu anda perlu sentiasa mengambil seberapa banyak cecair yang mungkin untuk menambah apa yang anda kehilangan ketika sakit dan cuba dan makan seberapa kerap yang anda boleh kerana sekali lagi ini membantu untuk membina kekuatan anda dan untuk memberikan anda nutrien dan vitamin untuk melawan jangkitan.

5 Peraturan Kedua

Tidak Benar - kisah ini mengatakan bahawa jika anda mengambil makanan dari lantai dalam masa 5 saat ia tidak akan mendapat apa-apa bakteria di atasnya dan masih selamat untuk dimakan. Yang benar adalah bahawa tidak kira bagaimana makanan panjang atau pendek adalah di tingkat ia pasti akan mengambil beberapa bakteria. Bakteria sememangnya mana-mana, walaupun dalam bahan yang anda sepatutnya mengambil seperti probiotik yang terbaik dan makanan tambahan kesihatan seperti Koenzim Q10 100mg.

Walaupun tingkat yang paling bersih di dunia mempunyai bakteria di atasnya sehingga tidak ada jumlah saat yang dapat menyelamatkan seketul anda. Walau bagaimanapun, melainkan jika anda hidup dalam tanah sisa toksik atau makmal penyelidikan perubatan dan sebenarnya hidup di sebuah rumah yang agak bersih biasa, anda akan menjadi sempurna baik jika anda makan sesuatu dari lantai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar