Rabu, 18 November 2015

Kebaikan Green Magma

Kebaikan Green Magma

Kesihatan adalah salah satu daripada kebimbangan utama manusia dan semua orang bertujuan untuk menjaga kesihatan dan patut sejauh mungkin. Walaupun terdapat kemajuan besar dalam bidang sains perubatan, diagnosis dan rawatan penyakit, kesihatan banyak orang sedar bertujuan untuk mencegah daripada mengubati. Oleh itu, terdapat satu penekanan kepada detoksifikasi badan dengan memakan makanan yang sihat dan berkhasiat yang membantu kita dalam mengekalkan kesihatan yang baik.

Walaupun terdapat pelbagai program detoksifikasi, penyelesaian yang terbaik terletak dalam melakukannya secara semula jadi dalam rutin harian kita dengan melakukan perlahan-lahan detoksifikasi badan kita melalui diet kita.

Apa Green Magma?

Rumput barli komersial yang dikenali sebagai "Green Magma" serta "Barli Hijau". Ia semakin popular sebagai makanan super, dan makanan tambahan yang sangat kuat.

Manfaat

Rumput barli muda telah terbukti sebagai penyahtoksik sangat kuat. Ia mengandungi klorofil yang banyak, enzim, antioksidan, dan pelbagai jenis fitokimia yang meneutralkan radikal bebas yang tidak mesra, racun perosak dan pengawet makanan. Rumput barli atau magma hijau juga mengandungi vitamin, asid amino, protein dan pelbagai mineral.

Kepentingan Green Magma

Seperti teori radikal bebas, bahan kimia dan toksin dalam makanan kita dan juga dalam alam sekitar di sekeliling kita menyebabkan perubahan dalam sel-sel badan kita pada atom serta tahap molekul dan menyebabkan mereka untuk memecahkan.

Green Magma membantu dalam memulihkan apa-apa syarat. Ini berlaku kerana sebab-sebab berikut: -

Fitokimia hadir di dalamnya menyediakan bahan-bahan yang perlu melindungi badan kita daripada kerosakan radikal yang disebabkan dalam kehidupan seharian kita. Klorofil yang terkandung di dalamnya mempunyai kualiti dan berguna dalam membuat badan kita lebih berdaya tahan dengan sedia ada ciri yang termasuk detoksifikasi, penyahbauan dan kesan anti-bakteria.

Properties Anti-Radang

Salah satu kualiti yang penting adalah bahawa ia memberikan kealkalian tinggi untuk badan dan juga yang paling teruk daripada penyakit seperti kanser tidak boleh hidup dalam persekitaran alkali.

Manfaat tambahan Green Magma

Selain menjadi ejen detoksifikasi superlatif, ia mempunyai banyak kesan sampingan yang lain yang boleh dilihat. Ini termasuk -

Tahap tenaga yang lebih tinggi Sihat mencari kulit, rambut dan kuku Peningkatan kekerapan Greater ketajaman mental.

Lain-lain Fakta Penting mengenai Green Magma Ia ditanam tanpa menggunakan bahan kimia berbahaya atau racun perosak dengan bantuan hanya baja semula jadi dalam tanah paling subur di dunia. The Barley rumput dan makanan tambahan Barley Green boleh didapati secara komersial dalam bentuk serbuk. Ia mengandungi tidak menambah perisa, gula, warna, produk haiwan, pengisi, gluten, soya atau yis. Ia berlaku secara semulajadi dan tidak diubah suai secara genetik.

Bagaimana untuk Makan Green Magma atau Barli Hijau

Dalam usaha untuk mendapatkan manfaat sepenuhnya Green Magma perlu diambil dalam bentuk semula jadi, dicampur dengan air dan tanpa apa-apa tambahan. Jangan campurkan dengan cecair panas kerana haba mempunyai kecenderungan meneutralkan enzim aktif.

Ringkasan Penggunaan harian Green Magma menyediakan tubuh dengan nutrien bermanfaat dan menggalakkan kesihatan yang baik dan daya hidup. Penyelidikan masih di dalam mengetahui nutrien ini tertanya-tanya yang lebih baik dan membantu untuk memahami bagaimana dan mengapa ia boleh memberikan banyak faedah sudah diketahui berjuta-juta orang di seluruh dunia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar