Rabu, 18 November 2015

Apa KANSER adalah Maha Memilih ANDA?

Apa KANSER adalah Maha Memilih ANDA?

Dalam hidup, seringkali, kita diberi kemewahan merenung, dengan cara yang sihat, di bola kristal hidup - untuk melihat apa masalah kesihatan yang terletak di sana di hadapan kita; kepada 'ramalan' lebih sakit dan kematian kami sebagai cara untuk menetapkan, atau merancang untuk, apa yang akhirnya boleh berlaku, kini.
Okay, mungkin ini adalah ideal yang terlalu jauh dari ramai di antara kita lagi. (Itu kenyataan itu sendiri adalah kebodohan jika kita akan membaca semula dalam pengetahuan mereka yang kita telah diketahui siapa yang telah berlalu sudah.)

Namun, kita perlu tahu, banyak isu-isu yg menggerakkan kita untuk kanser adalah perkara-perkara yang kita lakukan atau tidak lakukan sekarang; walaupun, sudah tentu, ini tidak selalunya jalan - beberapa perkara yang berada di dalam DNA kita dan kita hanya perlu menjadi biasa berjaga-jaga.

Namun, pihak 'memupuk' perdebatan kesihatan akan berdepan, kerana pasti sebagai satu perkara membawa kepada yang lain; kita diberi peluang yang sebenar untuk mengubah suai pendekatan kita sekarang, jika kita hanya akan mendengar.

Alam semula jadi berbanding Nurture

Ketegangan bencana: semua kehidupan buaian di kedua-dua jawatan - tong Tuhan diurapi dalam perdebatan, praktikal, dengan ini. Isu-isu kesihatan kita adalah sama ada sebahagian daripada kita sudah, atau kita menjadikan mereka sebahagian daripada kita dengan cara yang kita pilih untuk hidup.

Hentikan Membimbangkan

Membimbangkan menyebabkan tekanan yang mengangkat isu-isu yang tidak baik, anggapan radikal bebas yang menyebabkan kanser, dan pelbagai masalah lain. Membimbangkan yang menyebabkan kita untuk usia awal - dalam cara yang lebih daripada satu - dan ia membunuh kami secara senyap oleh berjuta-juta.

Masukkan import iman.

Iman, dan iman sahaja - pelaksanaan praktikal iman - adalah satu-satunya pesaing cukup besar untuk membatalkan musuh yang bimbang adalah bagi kebanyakan kita.

Kita Mesti Makan Greens

Mengambil ia sebagai peringatan bahawa semua yang masuk ke dalam kita memberi kesan kepada kita. Apa yang kita makan dan minum sekarang, termasuk berapa banyak, sedang membuka bagi kami takdir kita. Kenapa kita tidak belajar sekarang apa yang baik untuk kita dan benar-benar terlibat dalam amalan-amalan?

Kita boleh mengubah cara kita dalam sekelip mata. Satu keputusan yang kukuh adalah semua yang diperlukan untuk menetapkan roda dalam gerakan.

Kita Mesti Semak dada kami

Ini adalah satu perkara yang sukar bagi lelaki, terutamanya, yang perlu dilakukan. Hanya kadang-kadang, walaupun jarang, akan lelaki yang menghidap kanser payudara. Tetapi berjuta-berjuta-juta wanita lakukan! Kanser ini adalah pembunuh agresif. Pengesanan awal adalah satu-satunya peluang kami.

Pergi ke tandas

Ini adalah satu yang besar bagi lelaki. Kanser prostat adalah meningkat. Tanpa 'terlalu banyak maklumat,' satu tempoh tekanan kurang diurus dalam hidup saya, sembilan tahun lalu sekarang, bermakna saya akan mempunyai untuk terus menonton kawasan ini. Apabila kita berasa seperti 'akan' kita tempuh!

Tidur

Kita tertanya-tanya apa peranan yang kurang tidur dimainkan dalam penubuhan kanser dalam genom manusia, terutama dalam generasi mana orang berfikir mereka akan tidur apabila mereka sudah mati. (Mereka betul-betul kira-kira satu itu.) Tidur adalah salah satu yang paling penting - dan ada yang akan mengadakan perkara yang paling penting - pelaburan dalam kesihatan secara keseluruhan.

Adakah Ini Bukan Rohani?

Nabi atas kehidupan kita oleh ketara sekali sebab dan akibat dan bagaimana yang boleh berlaku adalah semata-mata dengan menggunakan tanda-tanda kekuasaan cemerlang kebijaksanaan untuk merancang yang terbaik dalam hidup.

Mungkin jenis ini senaman tidak pernah lebih rohani?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar